Sunday 27 March 2011

Rintihan Cinta 'Pertama'

Ku taip lappy ku dengan keletihan..
Letih letih namun ku taip jua..

Ini merupakan Rintihan Cinta 'Pertama'
Ya.. 
Ini bukanlah cinta pertama yang betul betul pertama.. tapi inilah cinta pertama kepada gadis yang bukan aku panggil sebagai girlfriend.. tapi cinta kepada bakal isteri aku.. :D

Wahahaha.. disebabkan umur yang makin meningkat, dan datangnya pemikiran yang positif yang memikirkan masa depan, jadi, inilah masanya aku bertindak lebih serius dalam perhubungan.. disebabkan kelima lima cinta ku yang lalu melalui pengakhiran yang 'tragis', inilah saat aku bertimbang rasa dalam hal cinta ini..

Ya.. 
Inilah cinta pertama aku.. Cinta 'Pertama'

First time, aku suka kat orang yang aku tak suka..
First time, aku suka kat orang yang aku da kenal lama..
First time, aku suka kat orang yang ibunya suka kat aku yang agak handsome nie.. kwang kwang kwang..

Walaupun at first aku agak sukar menerima kehadirannya, tapi last last aku redha dengan ketentuan ini..
Kalo 2 tahun atau setahun lepas, memang tak arr.. diulang, memang tak ar nak amek dia jadi bakal isteri..
tapi, orang cakap, jodoh tak kemana.. last last, terjatuh gak kat budak nie..
Nak buat macam mana, usaha berterusan beliau yang cuba mengambil hati aku yang agak susah ini telah membuahkan hasil..
Aku pun menerima dia dengan seadanya atas takdir ini.. Walaupun begitu, aku amat bersyukur..
Yelah.. Apa apa benda yang aku dapat ini, sama ada baik atau buruk, aku bersyukur..
Itulah aku.. :P 
POYO kejap..

Tiada gambar yang perlu ungkapkan semua ini..
Tulisan ini juga tidak bermakna.. Yang penting.. HATI.. (BUAT BUAT SWEET skali skala)

selepas berbulan bulan, akhirnya aku mengalah..
Baru 2 hari lepas aku jatuh cinta..
Ya, aku cintakan TASHA.. 
PUAS ATI EVERYONE?  

im 21, and it's time to get married guys..(gaya fatin liyana jap)
tapi taknak kawen awal.. hik hik hik.. sebab aku anak manja, jadi nak bermanja dengan ibu sepenuhnya dulu. ill never get old.. :D
walopon da ada bakal isteri, tapi awek awek kena ada gak.. opsssss... sori ACHA.. 
Kwang kwang kwang.. jangan marah.. ;)

6 comments: